Rubinowy płomień

Jakiś czas temu miałam sen o tym,że wędrowałam przez ciemność.Początkowo nie bałam się tej ciemności jednak w miarę upływu wędrówki pojawił się strach, czułam otaczającą mnie grozę i kogoś kto usiłuje mnie złapać,coś powodowało ,że strach wzmagał się coraz bardziej,narastał do tego stopnia,że zaczęłam uciekać w pewnym momencie wystrzeliłam w powietrze i zalśniłam światłem,które miało rubinowo złoty kolor. Wtedy też uświadomiłam sobie,że śnie,że mam OOBE …przyglądałam się sobie i światłu emanującemu ze mnie.Temu jak rozświetla wszechobecny mrok. Z niego wyłonili się ci co chcieli mnie złapać już nie byli groźni już nic nie było groźne …

Postanowiłam, więc poszperać w necie bo kompletnie nie wiedziałam co oznacza rozświetlenie w takim kolorze..okazało się,że faktycznie rubinowy jest identyfikowany z pozbywaniem się strachu i ochroną …

5175

Rubinowy Płomień nadaje pozytywne cechy sile życiowej. Aktywuje i ożywia cały organizm, ogrzewa i stymuluje wibracje. Jest klejnotem życia i miłości, daje energię współczucia, która jest potrzebna całej naszej planecie.

Rubinowy Płomień rozjaśnia serce.

Rubinowy Płomień symbolizuje duchowe serce miłości i całkowite oddanie się oczyszczeniu i przemienieniu. Jest boskim aspektem ognia oczyszczającego. Następnie jest przekształcany w złoto – żółty z czystej duchowej esencji, który inspiruje miłość

Kto buduje wokół siebie rubinowy Płomień, kto się nim otacza, wznieca energię pokoju, a to jest czynnik, który usuwa strach. Strach najmocniej kumuluje się w splocie słonecznym, tam jest największy węzeł nerwowy, z którego rozchodzą się nerwy do różnych organów, także jest powiązany z subtelnymi energiami.

Splot słoneczny i czakra korony są to dwa główne łącza, przez które spływa na człowieka łaska. Splot słoneczny jest tym punktem, w którym musimy podjąć własne decyzje i wybory, tutaj potrzebne jest już zdrowe podejście do swojej wartości, aby móc podjąć zdolności Jaźni i wynieść ją na poziom serca, następnie powyżej serca i jeszcze wyżej; dlatego splot słoneczny jest pod wielkim obstrzałem negatywnych energii. Właśnie w trzeciej czakrze rozgrywa się niejedna potężna walka, powstaje niejeden konflikt … i albo idziemy w górę, albo opadamy z powrotem w dół.

Kiedy oczyścimy swój system energetyczny dojdzie do pokoju. W tym samym czasie tworzy się nowa osobowość i pierwsza możliwość doświadczenia wewnętrznego światła, wówczas możemy już rozpoznawać dobro i zło, prawdę i wdrążamy w świat pokój.

Rubinowo – złoty Płomień usunie lęki, bóle przeszłości, niepotrzebne pragnienia, wzniesie bezwarunkową miłość i zainspiruje do bezinteresownej służby. Miłosierdzie doprowadzi do większej wolności i radości, wzniesie na wyższy poziom duchowości. Dzięki niemu człowiek może utrzymać się na ścieżce czystości, harmonii i szczęścia.

2 uwagi do wpisu “Rubinowy płomień

Skomentuj

